צרו עימנו קשר בטופס הבא

בין שירותינו

הובלת משרד קטן

הובלת משרדים ובפרט, הובלת משרדים קטנים הינם תחומים שבהם אנו מתעסקים יחסית הרבה. הובלת משרדים הינה דומה פעמים רבות להובלת דירה, אולם היא עשויה להיות שונה מכמה בחינות. אז כחלק מסדרת המאמרים העוסקים בשירותים שלנו, החלטנו לכתוב מאמר העוסק בהובלת משרד קטן או גדול, ושאר מידע הקשור לכך באופנים שונים, כמו הובלת פריט בודד ממשרד (כמו הובלת מקרר בת"א), וכן, הובלה עם מנוף ברמת גן או ת"א, הידועות בכמות המשרדים הרבה הקיימת בהן.

הובלת מקרר בת"א

אז כפי שאמרנו בקצרה, הובל מקרר בת"א יכולה להיכלל תחת תחום הובלת משרד קטן. הובלת משרדים דומה במידה רבה לתחום הובלת תכולת דירות דווקא מדום הצורך להעביר פריטים כמו מקרר, ספות לעיתים, ארגזים רבים ועוד. אולם, הובלת משרד קטן או גדול, בד"כ תכלול מספר רב יותר של ארגזים ביחס לריהוט, בהשוואה להובלת תכולת דירות. בכל אופן, היתרון של משרדים בד"כ הוא שהם שוכנים בבניינים עם מעליות, מה שיכול מאוד להקל על העברת פרטים גדולים כמו הובלת מקרר בת"א או בכל אזור אחר בו נמצא המשרד. הובלת פריט בודד ממשרד מבחינה זו, איננה שונה בהרבה מהעברת פריטים רבים מן המשרד.

הובלת פריט

ובפרט, בתחום הובלת פריט בודד מן המשרד: בפסקה הקודמת דיברנו על מקרר, אולם משרדים לעיתים דורשים העברה של ארגז גדול מאוד, או אפילו ארון משרדי וכד'. במקרה כזה, עדיין יהיה צורך לשמור על הרהיט כמובן, ובהתאם, צוות אפי שירותי הובלה מודרך לכך. אולם, מניסיוננו, בד"כ הובלת משרד קטן או גדול מצריך בד"כ כמה פריטים שכוללים, איך לא, בעיקר ציוד משרדי וריהוט משרדי. במקרים של משרדים הנמצאים בקומות גבוהות מאוד, ייתכן ונצטרך לעשות שימוש במנוף (לרבות בצורך בהובלת מקרר בת"א – רהיט גדול שלא ניתן לפרק). הובלת משרד קטן אגב, יכולה בהחלט לכלול פרטים גדולים להעברה.

הובלה עם מנוף ברמת גן

הובלה עם מנוף, היא אופציה המסייעת לנו בהובלת משרד קטן או גדול, כאשר קיים צורך מיוחד בשמירה על רהיטים או בהובלתם באופן בטוח ביותר, כלומר כשלא ניתן להעביר את הפריט בבטחה ללא המנוף. המנוף מאפשר לנו להגיע לקומות גבוהות, להעביר פרטים בשלמותם ולהעבירם כך ליעד הבא (בד"כ בהובלת משרד קטן למשרד קטן אחר) ללא צורך בפירוק, פגיעה או הובלה ידנית בחדר המדרגות של הבניין. הבולה עם מנוף היא רק חלק מהשירותים המתקדמים הניתנים על ידי חברתנו, אפי שירותי הובלה. אם ברצונכם לשמוע על כלל שירותי ההובלה שלנו, צרו קשר או השאירו פרטים באתר.

לפרטים נוספים חייגו