צרו עימנו קשר בטופס הבא

בין שירותינו

הרמת רהיטים לגובה

רהיטים רבים שאינם יכולים לעבור פירוק או לעבור בחדר המדרגות כמו שהם וכיו"ב, מחייבים שימוש בטכניקות הרמת רהיטים לגובה, לרבות שימוש במנוף. צוות החברה שלנו הכין עבורכם מאמר נוסף שהפעם, יתמקד בטכניקת השימוש במנוף עבור הרמת רהיטים לגובה לשם הגנתם, וכן בנישות קטנות נוספות כמו הובלה עם מנוף בהוד השרון, הובלות מקררים בת"א ועוד.

הובלה עם מנוף בהוד השרון

הובלה עם מנוף הוא שם לטכניקת הובלת רהיטים, העושה שימוש במנוף מיוחד המסייע להעביר רהיטים דרך חלון הבית או המרפסת וכד'. טכניקה זו משמשת אותנו הרבה באזור המרכז והשרון ולכן בהתאם, לקוחות רבים שלנו מהאזור פונים אלינו לבקשת שירות הובלה עם מנוף בהוד השרון או בת"א, בת ים ועוד. השימוש במנוף איננו רק חוסך עבודה למובילים שאינם צריכים "לסחוב" את הרהיטים, אלא גם מסייעים בהגנה על הרהיט. בעזרת הרמת רהיטים לגובה על ידי מנוף, אנו יכולים למנוע מרהיטים עדינים לעבור במקומות צרים ומסוכנים, לשמור על רהיטים שלא יכולים לעבור פירוק (או שעדיף שלא יעברו פירוק) וכן, להוביל רהיטים מדירות גבוהות בקלות ובמהירות. הרמת רהיטים לגובה לצורך הובלה, למשל הובלות מקררים בת"א בדרך זו, מסייעת לנו להוביל את אותם פריטים כבדים בקלות יתרה, הרבה יותר מבעבר.

הובלות מקררים בת"א

הובלות מקררים בת"א הן מבחינה רבה תחום בפני עצמו. חשוב לזכור, כי ת"א ובייחוד ת"א הישנה מכילה בניינים רבים שנבנו לפני שנים רבות ולכן אינם כוללים מעלית מרווחת (אם בכלל), חדר מדרגות מרווח וכד'. במקרה כזה, גם כאשר קיים צורך להעביר רק פריט בודד כמו מקרר בת"א, ללא השימוש במנוף משימת הרמת רהיטים לגובה יכולה להיות מאוד מורכבת. חשוב לציין כי לא בכל מקרה בו לא קיימת מעלית או חדר מדרגות מרווח אנו עושים שימוש במנוף, אך טוב לדעת שהאופציה קיימת במידה ונצטרך אותה. בכל אופן, חברת אפי שירות הובלה משתמשת במספר רב של טכניקות הרמת רהיטים לגובה.

הובלות קטנות בראשון

הובלות קטנות בראשון לציון, ת"א או בערים אחרות במרכז או בארץ בכלל כוללות הן העברה של פריטים בודדים, אולם גם העברה של תכולת דירות קטנות. ללא קשר למספר הרהיטים שיש להעביר, אנו צריכים להתחשב בעיקר בסוג הפריט או הרהיט, כשנידרש להחליט באיזו טכניקה של הרמת רהיטים לגובה להשתמש. אולם, לא נוכח לפרט כאן על כל הטכניקות. במידה וברצונכם לשמוע עוד על שירותי ההובלה או האריזה של חברתנו, אפי שירותי הובלה, הנכם יותר ממוזמנים להשאיר את פרטיכם באתר.

לפרטים נוספים חייגו