צרו עימנו קשר בטופס הבא

בין שירותינו

העברת דירה כולל אריזה

העברת דירה כולל אריזה הינה אחד משירותי הדגל שלנו הודות לביקוש הרב מהלקוחות. למעשה, בשנים האחרונות קיימת דרישה הולכת וגוברת על ידי לקוחות הזקוקים להעברת דירה בת"א, במרכז בכלל ואפילו בשפלה לשירותי אריזה מקצועיים הכוללים את אריזת הפריטים, הרהיטים וכד' על ידי צוות מקצועי. מהם יתרונותיה של העברת דירה כולל אריזה? ומהם השירותים הנוספים שאנו מציעים (כמו הובלה מנוף הרמה)? אם הצלחנו לעניין אתכם, המשיכו לקרוא.

העברת דירה בתל אביב

מבחינות רבות, המוקד העיקרי בו לקוחותינו מבקשים להשתמש בשירותי העברת דירה כולל אריזה. הוא ת"א וצורך העברת דירה בת"א. אז כפי שהתחלנו להסביר, היתרון בהעברת דירה כולל אריזה נובע מן העובדה שצוות החברה המקצועי אורז עבורכם את הפריטים השונים בבית. צוות אפי שירותי הובלה עושה זאת ביעילות, במהירות והכי חשוב – בבטחה, תוך הבטחת השמירה על חפציכם יקרי הערך. לקוחות רבים עשויים לשאול עצמם, מדוע לא לארוז לבד? אולם ללקוחות כאלה אנו מסבירים שבסופו של דבר, האריזה היא גם תחום התמחות ממש כמו ההובלה. ולכן, יש סיכוי רב יותר שצוות החברה יוכל לארוז עבורכם טוב יותר את הדברים. בסיוע שירותים נוספים שלנו, לרבות הובלה מנוף הרמה, אנו מציעים ללקוחותינו שירות מקיף ומקצועי הנותן  מענה לכלל הצרכים בהעברת הדירה.

הובלה מנוף הרמה

הובלה מנוף הרמה הוא שירות שבאמצעותו אנו עושים שימוש במנוף מיוחד המסייע לנו להעביר פריטים כבדים, גדולים או ייחודיים דרך חלון הבית, ללא צורך בפירוק, פגיעה חלילה או הרמה פיזית של אותו הפריט. כך, אנו יכולים להוביל רהיטים עתיקים או ישנים, אולם גם מקריים גדולים, ארונות משפחתיים, ספות ועוד. כפי שציינו לעיל, קיימים לקוחות רבים שבנוסף לצורך ההובלה בעזרת מנוף, בוחרים גם להיעזר בשירות העברת דירה כולל אריזה. כמו כן, עם ובלי קשר להעברת דירה כולל אריזה, השימוש במנוף איננו תמיד אופציה, אלא הכרח המציאות (בייחוד בבניינים גבוהים).

הובלת פריטים

חשוב לנו להדגיש כי גם כאשר לקוחותינו מעוניינים בהובלת פריטים בודדים ולא בהכרח בשירות העברת דירה כולל אריזה, עדיין הם יוכלו ליהנות משירות אריזה מקצועי על ידי צוות החברה. שירות העברת דירה כולל אריזה, או העברת פריטים בודדים איננו תלוי בהכרח בכמות הרהיטים או הפרטים שברצונכם להעביר ובכל מקרה, צוות אפי שירותי הובלה, ישמח להעניק לכם את השירות המסור, האיכותי והמקצועי ביותר. לפרטים נוספים, צרו קשר או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

לפרטים נוספים חייגו