צרו עימנו קשר בטופס הבא

בין שירותינו

מנוף הרמת ריהוט

זקוקים לשירותי מנוף הרמת ריהוט? בטח תשמחו לגלות שהגעתם למקום הנכון! שירותי מינוף ריהוט הינם נדרשים על ידי לקוחות רבים בשנים האחרונות, ובכלל, מדובר באופציה שיכולה לחסוך זמן וכסף רב לרבים מלקוחותינו. בשורות הבאות, ננסה להסביר מעט יותר על שירותי מנוף הרמת ריהוט ועל שירותים נלווים ומשיקים כחברת הובלות קטנות וגדולות, כחברה המעניקה שירותי הובלה ואריזה בתל אביב ובמרכז בכלל, ועוד.

הובלה ואריזה בתל אביב

אז מדוע שירותי מנוף הרמת ריהוט הפכו לנצרכים כל כך על ידי לקוחות רבים ומה הקשר לשירותי הובלה ואריזה בתל אביב? ובכל, תל אביב היא דוגמא מצוינת לעיר שבה קיימים לקוחות רבים הגרים בדירות קטנות יחסית, ללא מעלית או עם מעלית וחדר מדרגות קטן שלא מאפשר את העברתם של רהיטים רבים וגדולים, לרבות ארונות, מזנונים וכד'. כדי לפתור את הבעיה הזו, ניתן להשתמש כיום בשירותי מנוף הרמת ריהוט – כלי פשוט יחסית המאפשר לנו להוציא רהיטים דרך החלון ולא בדרך "המסורתית" שהינה כאמור דרך חדר המדרגות. מה גם, שהשירות פותר בעיות של גובה וכד'. אגב, אין זה משנה אם הנכם זקוקים לחברת הובלות קטנות או לחברת הובלות פריטים בודדים – חברת אפי שירותי הובלה והמנוף כמובן, עומדים לרשותכם.

חברת הובלות קטנות

כפי שהתחלנו להסביר לעיל, גם בתחום ההובלות הקטנות לקוחותינו לעיתים זקוקים לשירותי מנוף הרמת ריהוט, כמו במקרים של הובלת רהיטים יקרי ערך, כמו מזנון שקיבלתם כירושה מהסבתא, ארון עתיק, ספה יקרה מאוד וכיו"ב. כחברת הובלות קטנות, נשמח לסייע לכם גם בכך בעזרת שימוש במנוף הרמת ריהוט. מעבר לכך, נשמח לסייע לכם בתחומים אחרים כמו בהובלה ואריזה בתל אביב, בייחוד כשאכן מדובר בחפץ יקר ערך ולכן, עדיף שמישהו מקצועי יארוז אותו עבורכם בבטחה. על כל פנים, חברת אפי שירותי הובלה תשמח לסייע לכם בכל סוגי ההובלות (גם בשאר ערי המרכז ובאזורי השרון והשפלה).

חברת הובלות פריטים בודדים

לסיכום, אולי כדאי להסביר קצת יותר טוב מה היתרון בהעברת פרטים בודדים בשלמותם בעזרת מנוף הרמת ריהוט: החלופה לשימוש במנוף תהיה פירוק הרהיט והעברתו מפורק ליעד הבא. מדובר באופציה טובה בהחלט, אולם חשוב לדעת שעם הפירוק, כך גם עולה הסיכוי שהרהיט ייפגע חלילה באחד משלבי ההעברה או ההרכבה ביעד הבא. לכן, מבחינה זו, השימוש במנוף הרמת ריהוט הינו עדיף ורצוי, ונוכל להעיד על כך.

לפרטים נוספים חייגו