צרו עימנו קשר בטופס הבא

בין שירותינו

מנופים להרמת ריהוט

מנופים להרמת ריהוט נחשבים לאחד מן הפתרונות החדישים ביותר בעולם ההובלה. הם מקלים הן על המובילים והן על הלקוחות ובעיקר – מאפשרים את העברת הרהיטים באופן בטוח יותר, תוך התגברות על מכשולי גובה וגודל. במאמר הבא, נעסוק בפרט בתחום ההובלה בסיוע מנופים להרמת ריהוט וכן, בתחומים מפורטים יותר כמו הובלה עם מנוף ביהוד, הובלה עם מנוף בכפר סבא ועוד.

הובלה עם מנוף ביהוד

הובלה עם מנוף ביהוד, הובלה עם מנוף בכפר סבא או בכל מקום אחר לצורך העניין, תתרחש בד"כ במקום בו יהיה קושי מסוים בהעברת החפצים או הרהיטים, למשל במקום בו תהיה מגבלת גובה (בדירות בקומה גבוהה מאוד), או המקום בו אין מעלית ולכן העברת הרהיטים דרך חדר המדרגות מעלה את הפוטנציאל לפגוע בהם חלילה. בנוסף, הובלה בסיוע מנופים להרמת ריהוט תשמש אותנו במצב בו קיים צורך להעלות רהיטים לדירות גבוהות וכד', או במקרים בהם מדובר ברהיטים שלא ניתן לפרק (כמו ברהיטים ישנים מאוד, או שמכל סיבה אחרת פירוקם איננו אפשרי). השימוש במנופים להרמת ריהוט מצריך ידע מקצועי וניסיון בשימוש, מה שכמובן יש לצוות של אפי שירותי הובלה.

הובלה עם מנוף בכפר סבא

כפר סבא בשנים האחרונות מוכרת בין היתר בזכות הבניינים החדשים והגבוהים שבה. בניינים אלה, המכילים בד"כ הרבה מעבר ל-10 קומות, הופכים את ההובלה למורכבת הרבה יותר כשהיא לא שעית בעזרת מנופים להרמת ריהוט. נכון, הובלה עם מנוף בכפר סבא לא תתרחש בכל המקרים וכן, אופן ההובלה תלוי במגוון גורמים, אולם כמו שציינו לעיל, כפר סבא היא דוגמא מצוינת בה אנו עושים שימוש באופציית ההובלה המתקדמת הזו, לצד אזורים נוספים כמו הובלה עם מנוף ביהוד וכד'. חשוב לציין כי הובלה זו יכולה לכלול מספר רב של רהיטים, אולם גם רהיטים או פרטים בודדים. במילים אחרות, אופן ההובלה איננו תלוי בהכרח במספר הפרטים להובלה.

הובלה עם מנוף בנתניה

נתניה היא דוגמא נוספת לעיר המוכרת בזכות תנופת הבנייה הקיימת בה וגורדי השחקים שלה. בנתניה, קיימי בנייני מגורים ומשרדים הדורשים לעיתים קרובות שימוש במנופים להרמת ריהוט. כחלק משירותי החברה, אפי שירותי הובלה מציעה לכם גם שירותי אריזה, שיכולים להקל על הובלת דירות ומשרדים כאחד. ניתן לומר, כי השילוב בין השימוש במנופים להרמת ריהוט, לבין השירותים הנלווים שאנו מציעים, הופכים את השירות שלנו למקצועי ומתקדם. נשמח לספר לכם עוד בשיחה אישית. הנכם מוזמנים להשאיר פרטים או ליצור אתנו קשר.

לפרטים נוספים חייגו